Zwroty i Reklamacje

I. ZWROTY

1. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży (zwrot)  zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, konsument przy zakupie przez Internet ma prawo w przeciągu 14 dni na odstąpienie od umowy. Prawo to dotyczy konsumenta, a więc nie osoby fizycznej prowadzącej dzielność gospodarczą, w która wykorzystał towar do prowadzenia tej dzielności.

2. Zwrotu towaru można dokonać na podstawie dowodu zakupu. Towar nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania. Konsument może odstąpić od umowy kupna w wydłużonym terminie do 30 dni od daty zakupu.

Towar należy odesłać z dopiskiem "ZWROT" na adres :

 "Strefa Tenisa" 
Al. Bohaterów Września 12 
02-389 Warszawa

3. Koszt przesyłki do Strefa Tenisa podczas wykonywania zwrotu ponosi nadawca.

4. Zwroty wysłane za pobraniem, nie będą odbierane.

5. W przypadku całkowitego zwrotu zamówienia zwrot pieniędzy obejmuje wartość odesłanego towaru wraz z ewentualnymi kosztami przesyłki (znajdującymi się na paragonie). W przypadku częściowego zwrotu przesłana kwota nie będzie uwzględniać kosztów przesyłki.

6. W przypadku zwrotu towaru system odejmuje wartości zamówionych produktów z historii zamówień co ma wpływ na osiągane progi rabatowe w Systemie Lojalnościowym.

7. W przypadku Usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 

8. Zwrot środków pieniężnych za zwracany towar zostanie dokonany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru od Klienta. Zwrot dotyczy kosztów produktu(ów) wraz z kosztami dostawy (tylko w przypadku zwrotu całkowitego). Zwrot dokonywany jest na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

 

 

II. REKLAMACJE

 1. Reklamacje wysłane za pobraniem, nie będą rozpatrywane i odbierane.

 2. W przypadku reklamacji należy czytelnie wypełnić i wysłać na adres sklepu (wraz z reklamowanym towarem) formularz reklamacyjny podając w szczególności: imię, nazwisko, dane kontaktowe (e-mail, telefon) oraz   dokładny opis usterki reklamowanego produktu. Dodatkowo z reklamowanym produktem należy przesłać dowód zakupu . Reklamowany towar należy oczyścić ze wszelkich zabrudzeń.

 3. Informujemy, że produkty przesyłane w ramach reklamacji, muszą spełniać podstawowe wymogi higieniczne. Klient ma obowiązek przedłożyć reklamowany towar czysty, bez zabrudzeń oraz higienicznie   nieszkodliwy, tj. również niewydzielający nieprzyjemnych zapachów.

 4. W przypadkach uznanych reklamacji  gwarantujemy zwrot należności poprzez przelew bankowy na wskazane przez zamawiającego konto. 

 5. W przypadku uznania reklamacja koszty przesyłki ponosi Sprzedający.

 6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

 

III. Formularze

LINK DO FORMULARZA ZWROTU

LINK DO FORMULARZA REKLAMACYJNEGO

 

 

Ostatnio przeglądane: