• BLACK FRIDAY
  • Rabaty aż do 70%
Oferta ważna jeszcze przez:
Oferta ważna jeszcze przez:
Darmowa dostawa od 399 zł
Darmowa dostawa od 399 zł
Zwroty do 30 dni
Zwroty do 30 dni
Ponad <strong>17000</strong> produktów
Ponad 17000 produktów

Zwroty i Reklamacje

I. ZWROTY

1. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży (zwrot)  zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta, konsument przy zakupie przez Internet ma prawo w przeciągu 14 dni odstąpić od umowy - w Strefie Tenisa przedłużyliśmy ten czas do 30 dni. Prawo to dotyczy konsumenta, a więc nie osoby fizycznej, prowadzącej działalność gospodarczą,  która wykorzystała towar do prowadzenia tej działalności.

2. Zwrotu towaru można dokonać na podstawie dowodu zakupu. Odsyłany towar nie powinien nosić śladów użytkowania.

Towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu należy odesłać z dopiskiem "ZWROT" na adres:

STREFA TENISA
Ul. Graniczna 11 
05-090 Sękocin Nowy

3. Koszt przesyłki do Strefa Tenisa podczas wykonywania zwrotu ponosi nadawca.
3a. Skorzystaj z wyjątkowej promocji. Zwrot DPD do Strefy Tenisa o 35% taniej z kodem.

4. Zwroty wysłane za pobraniem, nie będą odbierane.

5. W przypadku całkowitego zwrotu zamówienia zwrot pieniędzy obejmuje wartość odesłanego towaru wraz z ewentualnymi kosztami przesyłki (znajdującymi się na paragonie). W przypadku częściowego zwrotu przesłana kwota nie będzie uwzględniać kosztów przesyłki.

6. W przypadku zwrotu towaru system odejmuje wartości zamówionych produktów z historii zamówień, co ma wpływ na osiągane progi rabatowe w Systemie Lojalnościowym.

7. Zwrot środków pieniężnych za zwracany towar zostanie dokonany, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru od Klienta. Zwrot dotyczy kosztów produktu(ów) wraz z kosztami dostawy (tylko w przypadku zwrotu całkowitego). Zwrot dokonywany jest tą samą drogą, jaką zostało opłacone zamówienie. W przypadku zamówień opłaconych przy odbiorze, zwrot dokonywany jest na wskazany przez klienta rachunek bankowy.

8. LINK DO FORMULARZA ZWROTU 


II. REKLAMACJE STACJONARNE I WYSYŁKOWE

1. W przypadku reklamacji należy czytelnie wypełnić i dostarczyć do sklepu stacjonarnego lub wysłać na adres: STREFA TENISA Ul. Graniczna 11 05-090 Sękocin Nowy (wraz z reklamowanym towarem) formularz reklamacyjny. Należy podać w szczególności: imię, nazwisko, dane kontaktowe (e-mail, telefon) oraz dokładny opis usterki reklamowanego produktu. Dodatkowo, z reklamowanym produktem należy przesłać dowód zakupu (paragon/faktura, dowód płatności, numer zamówienia). Reklamowany towar należy oczyścić ze wszelkich zabrudzeń.

2. Przesyłki wysłane za pobraniem (z koniecznością dokonania opłaty u kuriera przy odbiorze) nie będą odbierane.

3. Informujemy, że produkty przesyłane w ramach reklamacji, powinny spełniać podstawowe wymogi higieniczne. Klient powinien przedłożyć reklamowany towar czysty, bez zabrudzeń oraz higienicznie nieszkodliwy, tj. również niewydzielający nieprzyjemnych zapachów.

4. W przypadkach uznanych reklamacji gwarantujemy zwrot należności poprzez przelew bankowy na wskazane przez zamawiającego konto.

5. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

6. LINK DO FORMULARZA REKLAMACYJNEGO


III. REKLAMACJE ONLINE

1. Wypełnij formularz i prześlij jego skan lub zdjęcie mailowo na adres: [email protected]

2. Jeśli jest problem z uzupełnieniem/przesłaniem skanu formularza, możesz umieścić informację w treści maila w szczególności:

a) powód reklamacji (wskazanie uszkodzenia),
b) data stwierdzenia wady,
c) żądanie reklamacyjne,
d) dowód zakupu (paragon/faktura, nr zamówienia, potwierdzenie płatności),
e) dane do przelewu zwrotnego w przypadku uwzględnienia reklamacji;

3. Do zgłoszenia należy załączyć zdjęcia reklamowanego produktu w całości oraz zdjęcie zgłaszanego uszkodzenia.

4. Po wstępnej weryfikacji otrzymasz potwierdzenie przyjęcia towaru do procesu reklamacyjnego lub prośbę o uzupełnienie dodatkowych informacji.

5. W niektórych przypadkach będzie konieczność dostarczenia produktu do oględzin. Poinformujemy Cię wtedy o konieczności przesłania produktu fizycznie na adres:
STREFA TENISA Ul. Graniczna 11, 05-090 Sękocin Nowy.

6. Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone w ciągu 14 dni, a decyzję otrzymasz na adres e-mail, z którego otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie.