Początki marki
Bjorn Borg jest szwedzką marką odzieżową, której nazwa wywodzi się od uważanego za jednego z najlepszych tenisistów w historii, zwycięzcy 11 turniejów wielkoszlemowych Bjorna Borga.
Rok po zakończeniu swojej kariery, w 1984 roku, powstała pierwsza kolekcja Bjorna Borga, której głównym projektantem był Rohdi Heintz. Kolekcja opierała się głównie na odzieży sportowej, ale coraz odważniejsza postawa i agresywniejsze podejście sprawiły, że po kilku latach marka wkroczyła także w „świat bielizny”.
Rok 1989 jest uważany za oficjalne powstanie marki Bjorn Borg. Oprócz samego tenisisty, założycielami zostali także Anders Arnborger oraz Louise Hildebeck. W tamtych czasach bielizna była uważana wyłącznie za ochronną część garderoby, a krój zdecydowanej większości produktów był konserwatywny i staroświecki. Chcąc wprowadzić pewne zmiany i odświeżenie w tej branży Anders Arnborger zaczął rozważać stworzenie idealnych bokserek Bjorn Borg.
Projektant opracował odważną i błyskotliwą koncepcję bielizny. W ten sposób powstał kultowy model bokserek Bjorn Borg 3201. Początkowo przełomowe rozwiązania nie spotkały się z dużym zainteresowaniem, jednak zawziętość marki przyniosła w końcu rezultaty, gdyż bokserki stały się coraz bardziej popularnym elementem męskiej bielizny.
Rozwój firmy
Początek lat 90 jest okresem wielkiego rozkwitu wysokiej jakości, wygodnej bielizny. Szał na szwedzkim rynku stanowił dobry moment na ekspansję na rynki zagraniczne. Bielizna Bjorna Borga trafiła tym samym do Danii, Norwegii, Australii, Holandii oraz Belgii.
Ważną chwilą w rozwoju marki był rok 2000, kiedy to powstała nowa, kolorowa linia bielizny zwana „fun” czyli „zabawa”. W ostatnich latach wrócono do korzeni i po powrocie do Sztokholmu rozpoczęto drogę do stania się topową marką jeśli chodzi o modę sportową dla aktywnych osób.